Når jeg bliver kneppet så uendeligt hårdt i røven, og jeg kommer igen og igen!

Dengang jeg var et lille naivt og uvidende pigebarn, synes jeg at tanken om at have en pik dybt begravet i mit mest private kropslige issue, ville være utopisk.

Men så dukkede skyggen op i mit liv.

Dernæst lærte jeg hurtigt, at jeg får det meste ikke har noget at sige, og når han vil bruge min røv, så har jeg bare at tage imod for ham.

Og han har trænet mig op til at kunne tage imod for ham. Jeg piver ikke i samme grad længere. Jeg slapper og lader ham penetrere mit indre.

Som nu — hvor jeg ligger tilbage i min seng alene. Jeg har duften af ham, på den t-shirt jeg fik med hjem. Jeg knuger den tæt ind til kroppen, og lukker mine øjne, mens jeg drømmer mig tilbage i hans sofa, hvor jeg skubber min røv tilbage mod ham. Som en dygtig tøs, der har lært at tage imod.

Men jeg piver, da han presser sin pik op i mig. Men han holder igen og lader mig vænne mig til smerten. Hvorefter han støder den dybt i bund. Jeg bliver kneppet og slået til jeg er en euforisk drømmeverden af orgasmer på stribe.

“Jeg er en dygtig luder, jeg er en dygtig luder, jeg er en dygtig luder.” 
“Tak fordi du træner min røv, tak fordi du træner min røv, tak fordi du træner min røv.”

Han kommer oppe i mig, mens jeg presser imod ham mod væggen. Han læner sig stille ind over min krop og hvisker mig i øret, at næste gang vil det ikke kun være ham i lejligheden. Så skal jeg vise ham, hvor dygtig jeg er. Det står stille i min krop, jeg mærker forventningen og angsten komme krybende lige så stille. Vi har talt om det før, jeg ved han vil udsætte mig for det. Jeg ved, at det er en skjult og forbudt fantasi, jeg også selv har. Jeg ved, at han vil være der for mig, aflæse mig, og kontrollere hele akten. Jeg ved det, jeg er aldrig i tvivl.

Jeg er en taknemlig lille tøs, og jeg har gjort det godt for ham.
Næste gang venter der mig nye udfordringer.

5 thoughts on “Når jeg bliver kneppet så uendeligt hårdt i røven, og jeg kommer igen og igen!

Skriv et svar

