Den lille luders automatiske morgenvæknings-service…

“Godmorgen skat – jeg håber du har sovet dejligt ! ” lyder det kælent fra hendes læber.

Mmh..

“Du er ret forelsket at høre på lige nu.”

Mmh..

“Jeg må fortælle dig noget – men først, stik hænderne under dynen – er de der? Godt så. Så fortæl mig, hvor hård din pik bliver, når jeg fortæller dig, at din lille møgluder kom til at komme i går; uden hun havde fået lov!”

Slår med tungen i små tsk lyde.

“Forestil dig, hvor meget din lille luder vil bede om tilgivelse, når du tæsker hende, og fortæller hende; at hendes orgasmer kun tilhører ham. At hun kun er et legetøj. Er du hård nu?”

Mmmmmhhh…

Jeg elsker dig, min kæreste. Du er dejlig.”

Og jeg elsker dig min tøs.

“Ha en dejlig dag skat – vi ses om en uge.”

Hun lægger på, står op, og går fløjtende i bad. Hun ved hun er øretæve indbydende, hun ved hun har fortjent hvad der venter hende.

Om en uge.

4 thoughts on “Den lille luders automatiske morgenvæknings-service…

    1. Det synes han også selv han er. Min morgenvæknings-service gik dog ikke som jeg havde planlagt. Jeg endte med en dildo i røven i stedet. Sådan går det, når man prøver at etablere lidt kontrol. Men nej nej.

  1. Haha, ja det indlæg må ha været hvordan DU ville ha samtalen skulle gå…

    Det var et dejligt forsøg min tøs, selvom det endte som du burde ha regnet ud det ville ende, i store træk, at jeg havde overtaget selvom du havde øvet dig 😉

Skriv et svar

