Lille skat

I dette stykke, kan det ikke understreges nok, at vi udelukkende leger med mine tabuiserede fantasier, og at vi begge udefra har et sundt forhold til, hvad der er virkelighed, og hvad der er fantasi. At lege med sådanne fantasier er nyt for os begge – derfor tager vi det stille og roligt og i et tempo, som vi begge kan håndtere. Så ønsker jeg også at pointere, at jeg har et ganske normalt forhold til min biologiske far og at jeg elsker ham meget højt.  Ligeså har jeg heller ingen traumatiske oplevelser fra min barndom, som jeg slæber rundt på, og som dermed har skadet mig for resten af mit liv. – så fordomme og freudianske synspunkter vil jeg gerne frabede mig – tak.
 
Jeg er mit toogtyve årige jeg igen, toget bumler langsomt afsted mod Jylland. Jeg har fem timer til at resonere over et par dage med nye erkendelser, og drengen ved min side virker vældig interesseret i det, jeg skriver, så jeg må hellere rykke lidt på skærmen.
Det er som sådan ikke noget nyt, at han, min partner, piller og kradser i min hjerne, for at opnå sandheder og krænge min sjæl ud til hans frie afbenyttelse. Det har jo altid ligget dybt begravet i mig, at jeg nyder opmærksomhed — den forkerte form for opmærksomhed. Længe har jeg arbejdet på et indlæg om kropsbevidsthed, for jeg har længe haft en indestænkt behov for at krænge min sjæl ud, for at opnå en vis form for forståelse for min lettere udfarende opførsel. Indlægget forstår dog endnu kun som en kladde, der dog kun bliver længere og længere som tiden flyver, da jeg konstant kommer med nye inputs og tanker, som jeg behøver at grifle ned for at danne mig et større overblik.
Men disse tanker omkranser sig om en morgen jeg vågner op midt i min menstruelle periode, og ser en lille  rød plamage på hver side af mine lår, samt på lagenet – og det er ligesom om, at en fascination har sat sit aftryk siden der. (Jfr. I woke up like this) Og han opfangede det ret hurtigt, og bad mig være ærlig overfor ham, når der var nye lyster, som begyndte at forplante sig i min bevidsthed. Derefter fortalte jeg ham om min fortid, og han lyttede tålmodigt efter – der var intet spor af en dømmende mentalitet overhovedet. Han var behagelig og lyttende, som han plejer, og da jeg havde krænget alt ud, begyndte vi at tale det igennem. Han spurgte om mine lyster, om jeg havde ideer til hvordan vi kunne udleve dem sammen, hvordan vi begge fik en god oplevelse – måske endda flere, ud af det.

Noget som jeg før har haft utrolig svært ved at få over mine læber, var at kalde mig selv en luder. Men ikke bare en hvilken som helst luder, men hans luder. Ligesom det også tog mig utrolig lang tid at anerkende, at jeg elskede ham. For i mit hoved, var det vanvittig forkert i mit hoved. For hvordan kan man elske en person, som man rent faktisk ikke kender. Men vil man give mere af sig selv, må man også have en anden til at gøre netop dét for en. Og således gjorde han. Jeg begynder så småt at fornemme, at mere af dette hører til i min kladde, da jeg kan mærke, at jeg kommer længere og længere væk fra, hvad dette indlæg egentlig skulle omhandle; min lyst til at være en lille luder på 12 år – og ikke bare en lille luder, men fars lille luder.

Har du et stramt hul til mig, lille skat?

Siger han, mens han undersøger min krop og mærker mine kropslige impulser. Jeg mærker mine sanser skærpes, mit åndedræt tynger kroppen. Jeg kan mærke, at jeg er nervøs, for min mødom har jeg naturligvis mistet for nogle år siden, så min mødom kan jeg ikke give ham, skønt jeg gerne ville. Smerten påføres i stedet ved en plug på størrelse med en hånd, som han ligeså stille presser op i min fisse. Og jeg ømmer mig, indtil han til sidst forsikrer mig om, at det kommer til at gøre ondt. Og jeg vrider mig i smerte, græder og piver, da han presser den op. Min førstegangsoplevelse dengang da jeg mistede min mødom rigtigt var langtfra smertefuldt, da jeg var så liderlig og håbløst desperat efter at få det overstået — og så blødte det ikke engang så meget, som jeg havde forestillet mig. Kun lidt blod, som jeg kunne tørre væk på toilettet bagefter. En skuffende oplevelse egentlig, da førstegangsoplevelsen altid bliver kørt op til at være noget himmelhøjt uopnåeligt — således nåede mine forventninger det ikke engang til sokkeholderne. Jeg husker dog, at jeg tiggede og bad om det til sidst, hvorefter han gav efter, og tog min mødom. Men det var dengang. I dag blev min mødom taget påny. Denne gang en langt mere intens oplevelse – pressende oplevelse. For jeg blev i den grad presset, ikke bare til at tage imod, men også presset psykisk i min forstand — følelsen af: Hvad er det egentlig du lige har gang i her? nåede flere gange at køre på repeat i mit indre. For det var ikke så meget det fysiske i det, jo, min fisse er virkelig øm i en helt ny forstand. Men det er de talte ord og sætninger under akten, som fucker med min hjerne og med hele min selvforståelse. Jeg ved da godt, at jeg ikke er en lille luder på 12 år, men hvorfor i alverden, bliver jeg så så liderlig af bekræfte det overfor mig selv, når han beder mig gentage det for ham, indtil jeg kommer. Det ligger dybt i mig, det berør hele min seksuelle selvforståelse, det som vi praktiserer nu sammen.

Er du fars lille dygtige pige? Tager du den i røven uden at pive, som du har lært?

Spørgsmålet som jeg unægteligt vidste ville blive stillet. En frase jeg længe har haft en uhyrligt ambivalent forhold til. Samtidig med, at jeg har kigget skeptisk på par, der praktiserede daddy/babygirl lege. Nu kan jeg så erkende, at min skepsis i stedet har været fascination, og at jeg som alt andet ikke har turdet berøre så tabuiseret et emne indenfor seksualitet og hele mit væsen. Jeg aner ikke, hvad der har forudsaget mine lyster dengang. I mit kun tolvårige sind, der usikkert og prøvende viser sig frem til ældre mænd på nettet, og som drømmer om at blive brugt, voldtaget og det der er værre. Jeg kan til stadighed skelne mellem virkelighed og fantasi – gudskelov for det.
Men det forhindrer mig stadigvæk ikke i, at tænde på at blive brugt som en lille luder, fars lille luder og tage imod hans pik i min røv, da min fisse er alt, alt for øm. Nu kan jeg være stille, mens jeg tager imod. Jeg er en dygtig pige, som får lov til at nyde hans pik penetrerer mig hårdt bagfra mens han river til i mit hår, og river min ryg med neglene. Jeg er dygtig når jeg kommer for ham – jeg er dygtig når jeg kommer af smerten.
Og således lod han mig komme igen og igen, mens jeg skulle fortælle ham, at jeg er fars lille luder.
Som han trækker sig ud, kollapser jeg og mærker efterveerne af orgasmerne, indtrykkene og alt hans nærvær efterfølgende.
Han har sendt en glad- og fuldstændig ekstatisk lykkelig lille luder hjem. Men hun kommer snart igen, for hun kan slet ikke undvære ham og det, som han gør ved hende.
2 thoughts on “Lille skat

  1. Nu har jeg læst det både i går, og i dag. og må bare sige det er god og spændende læsning 🙂 som altid! – de dumme fordomme gider vi ikke! men tak for du vil dele dine fantasier og lyster med os! 😉 big up for det!

Skriv et svar

