Forræderiske krop

De sidste to uger, har jeg tilbragt på kanten af orgasme hver evig eneste dag, uden at måtte mærke forløsningen i min krop. Indtil i dag, hvor jeg mærkede min krop forråde mig og mit sind give op.

Og jeg havde endda kun 10 dage tilbage! Jeg var da forhelvede over halvvejs. Jeg ved godt, at pæne piger ikke bander – men jeg tror vidst, at det er blevet slået fast, at jeg langtfra er en pæn pige.

Alle ambivalente følelser vælter rundt i min krop lige nu. Det gængse tvivlmønster opstilles i mit indre, og mine tanker omkranser sig om, ikke at være god nok. At være uintelligent. For umoden. For tyk.
Og det er jo ingenlunde sundt at få disse nedladende tanker om sig selv.

Men jeg kan ikke lade det passere i mit indre. Med det samme orgasmen skyllede ind over min krop, mærkede jeg min krop være tilfreds – for jeg har aldrig oplevet at være så statisk og fuld af liv på grund af mine manglende orgasmer. At vandre rundt med en kronisk liderlighed og røde kinder. Rart ikke sandt? nej.
Men efter orgasmen begyndte at aftage i min krop, mærkede jeg gråden og skyldfølelsen i min krop. Den sidste flig af velbehag smuldrede væk i mine hænder og efterlod mig bange, hulkende, skyldbetynget og forlegen over min opførsel.

Søvnløsheden, rastløsheden og ydmygheden kommer krybende. Han havde forøvrigt forinden i dag rost mig for at være så dygtig og en pligtopfyldende pige, og den anerkendelse gør mig glad. Jeg gruer for, om jeg har jeg svært ved at jonglere min hverdag, der indebærer et fuldtidsstudie og dernæst to studiejobs. For hvor skal jeg sætte mit fokus?

Hvad jeg ved lige nu er, at jeg mildest talt har det allerhelvedes til. Samtidig gruer jeg for, hvad konsekvenserne af at have tiet monstro kunne have været. For hvis jeg ikke havde ringet efter min ugerning, så var alt dette ikke sket. Jeg havde ikke efterladt ham med følelsen af at være skuffet over mig, og vigtigst af alt — jeg slipper for denne klamme sfære af skyldfølelse, der vogter over mit sind.

Det gør mig oprigtig ondt, det der skete i dag. Specielt fordi han for et stykke tid siden, udtrykte sine tvivl omkring mig, at jeg netop var for umoden. Samtidig gik jeg rundt med tankerne om, at jeg ikke længere var nok for ham, og spurgte ham så, om han ikke nok ville sige det til mig, hvis han knaldede andre.

En kvinde, et par år ældre end jeg selv, er kommet ind i billedet, og jeg kan mærke at jeg har det ambivalent med at dele ham med andre. Naturligvis har han retten til at være sammen med andre kvinder. Han er god for mig, så hvorfor skulle han ikke være det for hende. Vi har kendt hende i et stykke tid nu – og hun trænger i den grad til at være dygtig – hun beder selv om det. Det kribler i mig nu, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af disse følelser. Jeg vil hende gerne, og jeg bliver opstemt af tanken om, at han gør hende til en dygtig pige, presser hende til hendes yderste, og ser hvor langt, hun vil gå. Hvor langt hun kan gå. Og jeg vil være der for hende.

Men samtidig mærker jeg, at jeg er bange for at miste ham til en anden. Det er ikke spor rart. Mine hormoner  går amok lige nu, og jeg vil forsøge at få bare lidt søvn velvidende af, at have skuffet manden jeg elsker.

5 thoughts on “Forræderiske krop

  1. Lille fjolle pige.
    Du er hverken, tyk, umoden, uintelligent eller lignende.
    Du er voksen, smuk, sexet og klog på så mange parametre at det ville være fjollet at nævne det hele.

    Der hvor det går galt og gik galt er at du vil for meget, du skal lege til grænsen er måske ordren, men du nyder det, så du går til grænsen og bliver på grænsen, men som dagene går bliver du mere elektrisk og mere modig, det er en farlig combo, for din krop vil mere og mere ud med alt den energi.

    Alle dine opgaver af denne karakter er udmålt i at du kan men at det ikke vil være nemt, det kræver en indsats. – Så det der skuffer mig, er delvis at du ikke løser din opgave og spolerer så mange dages arbejde, men også at, (bliver svært at formulere, så gør det kort for du ved hvad jeg taler om) du tror du ved bedst, eller tror du kan mere end hvad der er udmålt til dig.

    Var du klar til den opgave, det tror jeg, med lidt mere vejledning, opdragelse. Så vi tager fat på det igen.

    Elsker dig min tøs

  2. at dømme ud fra din fine fortælling, er du hverken umoden eller uintelligent. du vil bare gerne være det andre også gerne vil, nemlig at være perfekt fra start! lydt til det skyggespil fortæller dig 🙂 og som theglittermasochist siger så er vi for hårde mos selv. vil også lige sende dig et kæmpe kram 🙂

Skriv et svar

