To liv

Jeg føler lige nu,  at jeg lever to forskellige liv. Hvilket skræmmer mig en del,  for på et tidspunkt bliver jeg nødt til enten at forene dem,  eller lade et af dem glide bort.

Livet i København hos manden jeg elsker. Han er skyggen i mit liv,  som kun ganske få kender til. Hvor jeg færdes, ånder og nyder godt af det, livet byder mig. Jeg er hel her. Jeg behøver ikke at lægge skjul på noget og føle mig som et forkert, liderligt og bundperverst pigebarn. Jeg er HELE mig.

Mit liv i Jylland er mit andet jeg. Mit studie og mit arbejde er her. Noget der også definerer mig, og som bliver en konsekvens af resten af mit liv. Jeg er glad for at være her, men jeg længes efter mit liv i København.

Begge steder yder jeg, hvad der forventes af mig. Begge steder interagerer jeg, som jeg skal, som jeg bør.

Jeg glæder mig til et liv i København. Ved ham.

Et helt menneske.

Skriv et svar

