Togerrindringer

Skrevet d. 19 oktober

Det er med vemod og ømme baller jeg igen må forlade København til fordel for Jylland. Manglende komfort vidner om, at mine baller er yderst medtaget. Blå formationer har spredt sig over mine baller. Og jeg nyder det. Jeg nyder at mærke ham. Jeg nyder at dufte ham på min krop. Jeg nyder hans sæd i min krop.

Og bedst af alt, jeg nyder de brugsspor, han har sat rundt på min krop. Også dem, som ingen andre kan se. Jeg er hans til at bruge, og mærkerne minder mig om ham, og hvad jeg går igennem for ham.

Et ærinde på DSB-toilettet i toget på 5 minutter (okay 10 minutter så) resulterede i, at kontrolløren bankede på, for at spørge om der var nogen derinde. Da jeg åbnede døren, spurgte han så frækt om hvorfor det tog så lang tid. Jeg var lige på nippet til at sige til ham, at jeg nogle timer forinden var blevet kneppet så hårdt i røven. Men så offensiv er jeg jo heller ikke. Han fik i stedet et anstrengt smil.

Men hvor havde han i grunden fortjent, at få min anal-svada smidt i hovedet. Men jeg er en pæn pige, der holder sin mund.

Jeg har været en gris denne weekend, og jeg har været lille, når han har brugt mig til hans fornøjelse.

One thought on “Togerrindringer

Skriv et svar

