Neglelak og onnani

Det er officielt! Jeg er ikke længere den eneste, som jonglerer med denne problemstilling.

At lægge neglelak, blive liderlig og ikke have tålmodigheden til at lade det tørre.

ELLER 


Det kunne også være, at jeg havde haft en frisk lille skype session med ham Skyggen, medens jeg havde ligget den røde neglelak, og at han sådan bare lige pludselig, sådan helt ud af det blå, fik lyst til at se mig lege med mig selv. Nu har jeg altså muligheden for at shoppe de hersens hurtigt tørrende neglelakke, så ingen neglelak behøver at være dealbreaker for manglende onani.

Jeg siger det bare.

Skulle du sidde derude med det samme problem, så frygt ikke, linket er her.

3 thoughts on “Neglelak og onnani

    1. Det kan være Børge, det kan være naboen eller sågar sig selv… så ja, skal virkelig på neglelak shopping nu! For det er virkelig et problem 😁

Skriv et svar

