Skøgetanker

Hvor er det i grunden herligt,  at kunne træne sin gagrefleks væk,  mens man børster sine tænder. Det sker to gange dagligt!

Samtidig er det en helt sublim og samtidig ambivalent følelse jeg får i kroppen nu,  da jeg har fundet ud af,  at min røv igen er kampklar. Jeg mener,  klar til endnu mere træning og klar til at blive brugt.

Der er fisiting på vej.

Var det forkert af mig at afsløre min fødselsdagsgave til ham? Jeg kunne ikke rigtig holde det hemmeligt.

SMS uddrag: Vil du kunne holde dig fra mine bryster hele næste uge?  Nok se, men ikke røre mentaliteten? 

Jeg behøvede ikke at skrive mere, før han havde regnet den ud… såååå.

Fra og med på lørdag er jeg piercet i begge brystvorter. Skræmmende,  men samtidig glæder jeg mig også helt vildt. Så kan jeg dog fryde mig ved,  at jeg endnu har en anden ting til ham,  som ham dog endnu ikke ved, hvilket irriterer ham gevaldigt.

Hvorfor så flabet og ude på ulykker lige ved sengetid? Jeg tror ikke, han magter det. Skøgetid og flabetheder ligger indestængt hele dagen ,  og bryder først frem ved mørkets frembrud.
Lad os bare sige, at sådan er det. Ihvertfald denne uge.
Hvis flaberiet fortsætter, så vil jeg komme til at sutte pik på et næsehorn.
Svaret: Jeg er meget nysgerrig på, hvor du monstro får sådan et dyr fra, var bestemt ikke det rette svar.

Som jeg skriver dette, har jeg reddet mig selv 500 slag med spanskøret. På en time. Så meget for den kækhed, som tøsen udviser her til aften.

Årrrh! Jeg trænger til ham!

One thought on “Skøgetanker

Skriv et svar

