Kropslig distrahering

På nuværende tidspunkt er vi det der klamme kærestepar, der kysser overalt hvor vi kan slippe afsted med det. Der gik Hollywood-kærlighed i den, da han hentede mig i lufthavnen. Tiden forsvandt, da hans øjne mødte mine og vores læber stødte sammen. Omgivelserne blev tågede, da han pressede mig op af stolpen på Østerport st. Årvågen og fuld af kærlighed, visker han mig i øret, at jeg skal komme for ham. Jeg putter mig ind til ham og dæmper mine lyde for andre, mens han tæller. Jeg ved hvad jeg skal gøre, jeg ved hvad han forventer.
Jeg er hjemme.

På nuværende tidspunkt knalder vi som kaniner. Jeg nåede knap nok at komme ind af døren, før hans hænder var overalt.

I nat vågnede jeg, ved at han væltede mig om på ryggen. Jeg var knap nok vågen, før han stødte sin pik i bund i mit indre.

På nuværende tidspunkt, kan jeg tage hans pik i min røv som en dygtig luder, uden nogen form for opvarmning. Jeg skal bare stole på ham, og ikke trække mig væk fra ham. Jeg skal lære at vænne mig til smerten – for smerten er ikke alt.

Hvorfor trækker du dig væk?
“Det gør ondt.”
Jamen, er det en hindring?
Tøvende: “Nej – jeg skal være dygtig.”

Henslængt i hans arme, og modtage hans anerkendelse, når han er færdig med at presse mig og bruge mig.

I spejlet strander mit blik ved mine bryster. Det venstre bryst er blåt, og ingen piske har været fremme. Endnu.

Han er hård ved min krop – faktisk kan han ikke lade den være. Hvad end det er, når jeg er ved at tage opvasken, og han stiller sig bag mig. Når han forsigtigt trækker mine trusser ned og presser min krop mod hans.

Når han rager på mig og distraherer mig fra den opgave, jeg snart skal være færdig med at skrive. Jeg har en deadline, der tikker. 

Når han kysser mig – længe, og verden for et øjeblik står stille. 

Når han tvinger mig på knæ for hans fødder, og kvæler mig.
– Når jeg kommer til bevidsthed igen, og knuger mig ind til hans ben, der på køkkengulvet. En smule infantilt, skræmt, men lykkelig for, at han passer på mig, og lykkelig for den tillid, jeg tillægger ham.

Når han spørger mig, om jeg er lykkelig og om jeg stoler på ham.
– Når jeg kan se og høre, hvor glad han er for svaret.

Når han tvinger mit ansigt ned over hans pik, og lader ansigtet blive, indtil han mener, jeg må få lov til at trække vejret igen.

Når han ud af det blå ligger sig ovenpå mig, kysser mig og jeg kan mærke hans tydelige erektion, men at han ikke gør noget ved det. Han gør det, fordi han bare ikke kunne lade være. 

Jeg er lige her, hvor jeg hører til. Hos ham, indhyllet i den tryghed han giver mig, den lykke han fylder mig med. Jeg er ikke i tvivl om, hvor min plads er – den er lige her, hos ham.

One thought on “Kropslig distrahering

Skriv et svar

