En nytårshilsen fra min ejer

Godt nytår min skat

Kæreste Smølf

Selvom det “kun” er et halvt år, så sikke et år vi har haft sammen, et år hvor din seksuelle udvikling har været helt i top og hvor kærligheden mellem os, trods episke højder fra start, bare er vokset og vokset.

Du har været det modsatte af hvad man altid oplever føler jeg, for dine oplevelser seksuelt har reelt været små, men din vilje, indstilling og refleksion har været 100% intakt. Du har vidst hvad du ville, hvor du skulle hen og selvom du har villet for meget, eller for hurtigt, så har det stadig, for mig, været en klar vej der skulle følges og det har været en fornøjelse at tage dig i hånden ned af den vej, guide dig frem og holde dig fast hvis underlaget har været usikkert.

Du er mit legetøj, min tøs, min luder men mest af alt min kæreste og jeg er så så stolt af dig, beundrer dig faktisk, for trods hvor du var inden vi første gang var sammen, så har du gjort ting for mig som man nok ikke ville forvente eller som i hvert fald viser mig hvor meget du er min, om det har været at sutte min pik ren når den kommer fra din røv (beskidt eller ej), taget min pik i munden imens jeg fylder din mund og hals med tis, taget hundrede og atter hundrede slag med både den ene og anden pisk, lussinger i lange baner, kaste op imens jeg jeg er kommet i din gennem kneppede mund, lært anal forholdsvis ubesværet uden glidecreme, kommet for mig de mest besynderlige steder og generelt bare helt og holdent været perfekt for mig.

Du er så voksen en kvinde og samtidig min lille tøs. Du er det du skal være når du skal være det, det kan man ikke 100% træne tror jeg, det skal man kunne, det skal være i en, man skal være intelligent på den helt rigtige måde for at justere og tilpasse så fint som du gør.

Jeg kunne blive ved og ved og ved, vil bare sige at jeg er så forelsket i dig, er så stolt af dig og så meget er din.

Elsker dig min skat.

Skriv et svar

