Savn

I dag er der en måned.

Om en måned skal vi genforenes igen.

Jeg skal ligge mit hoved for hans fødder,  jeg skal finde min plads på knæ igen.

Jeg glæder mig.

Mine læber skal møde hans,  og jeg vil endnu engang lægge mit liv, i hans hænder.

Jeg skal være dygtig. En dygtig lille luder. Hans dygtige lille luder.

“Det må gerne gøre ondt, min lille skat.”

Denne gang er det anderledes. Denne gang,  er vi ovenpå igen.

Skal jeg være ovenpå igen.

Jeg arbejder på mine følelser.

Jeg er klar til mere.

Det er en farlig leg,  vi leger.

Jeg elsker ham.

One thought on “Savn

Skriv et svar

