Medieluder, pæn og yndig pige har mange navne

Til dig, som er fast læser.
Til dig, som er ny.
Til dig, som er nysgerrig.
Til dig, som har fordomme.
Til dig, som jeg deler denne verden med;

Velkommen til min perverse og fantastisk livsbekræftende verden.

Jeg må indrømme, at jeg ærlig talt var ved at få min kaffe galt i halsen, da min veninde GlitterMås skrev til mig at vi – og andre underdanige (og fire kvinder, som jeg aldrig har hørt om) var kommet på forsiden af Ekstra Bladet. Panikken nåede kort at brede sig, men derefter blev jeg mere rolig og fattet. Fedt! Lad os få kortene på bordet og nedbryde nogle tabuer. At Ekstra Bladet vælger at udgive denne artikel, gør mig som sådan ikke noget, for hvis jeg ikke ønskede opmærksomhed, så havde jeg naturligvis ikke en blog som denne. At artiklen så er mangelfuld, fyldt med stavefejl og manglende kendskab, er så en helt anden sag. Dertil har jeg en meget fornærmet kæreste helt derovre i København. Lad mig uddybe:

For det første, så er det rigtigt at betegnelserne “Master”og “Herre” indgår i BDSM relationer, og at jeg som underdanig, luder, tøs og jeg skal komme efter dig, burde benytte mig af føromtalte termer, når jeg referer til min kæreste. Men disse betegnelser bruger vi ikke, de kasser tilhører vi ikke, og vi har aldrig brugt dem, så det er møgforkert at skrive, at Skygge er min Elsker, Master og Herre, for det er han ikke. Han er min, og jeg er hans. Længere er den ikke. At vi så udfører alskens kinkyheder, som det så smukt bliver kaldt, er en helt anden sag. For ja, vi bevæger os indenfor BDSM, men vi benytter os ikke at kasserne, og kan dermed flyde rundt iblandt dem. Vi lader os ikke præge, og lærer af hinanden. Nyder hinanden. Men lad mig slå fast, jeg er ham underdanig og han er dominerende, og det er han af natur, og det er jeg aldrig i tvivl om. Det har jeg aldrig været i tvivl om.

Det der kan irritere mig lidt, er måden det bliver udlagt på dette her, og så er kommentarerne til artiklen hvad man kunne forvente af nationen. Dette er på ingen måde et forsøg på at gøre svar på tiltale, men i følge det beskedne kommentarfelt på fire kommentarer af perfide udledninger fra anonyme mennesker, så har de ihvertfald “helt” styr på, hvad jeg foretager mig og burde foretage mig. En enkelt stiller tilmed spørgsmålstegn til nævnte blogs troværdighed. Nu kender jeg, eller er bekendt med alle nævnte i denne artikel, undtagen pigerne bag bloggen MissGrey  Så jeg ved, at det er sådan, de lever deres liv.

Og naturligvis mener jeg, hvad jeg skriver. Og bare fordi jeg er ham underdanig, betyder det ikke, at ham eller jeg ikke går ind for ligestilling. Vi lever ikke sådan 24/7, men vi kender flere, som indgår i denne konstellation.

Men fri os, for de fordomme om at kvinden hører til i køkkenet. Samfundet er kommet videre. At det så er en helt anden ting, at jeg finder mig godt tilrette i hans køkken, er en helt anden sag. Det er ligeværd, og jeg har selv valgt det. Vi har selv valgt det.

Dette er mine erfaringer, mine holdninger, mit liv – og jeg står ved det.

Og nu kan jeg så skrive en ny titel foran det, som jeg nyder at blive kaldt allermest af ham: Medieluder. Det har artiklen fuldstændig styr på, intet tænder mig mere, end at blive kaldt en lille luder.

Tak EB, men gør jer selv den tjeneste at få styr på jeres facts, før i udgiver en artikel som denne, selvom artiklen har resulteret i en trafik uden lige. Ikke at jeg brokker mig overhovedet, lidt exhibitionist er jeg jo trods alt.

Så velkommen, kære du!

Og ja, de fleste unge kvinder nu til dags er kraftedeme mere kinky, end man regner med. Men det betyder stadigvæk ikke, at vi ynder at blive raget på røven i byen. Det hedder stadigvæk ligestilling.

Knep os, brug os. Men altså kun, hvis du får lov.

Edit: siden dette indlæg er blevet postet, er det kommentarfelt jeg omtaler blevet fjernet fra artiklen. Man fristes til at tro, at det havde noget af gøre med den kritisk, som Ekstra Bladet efterfølgende fik, ved at poste billeder og tekst fra min og andre omtalte blogs uden vores eksplicitte samtykke.

2 thoughts on “Medieluder, pæn og yndig pige har mange navne

  1. Man må løfte et øjenbryn over at “skribenten” bag åbenbart er sexpert, for jeg tænker at bortset fra opmærksom som jo er fint nok, så er “artiklen” (I “” fordi jeg ikke mener man kan kalde den det) en gang forbandet bavl og man kan jo tydeligt se at der ikke er brugt mere end 15 mins research og så er der åbenbart stort besvær med at forstå relationerne, også mellem mig og min elskede FroekenBlaa

    Det er lidt uheldgt at man har en “ekspert” der jo ret beset laver et først og fremmest halvfærdigt arbejde og dernæst skyder så meget forbi, endda med noget som nærmest er bøjet i neon om man ved bare lidt.

    Måske EB skulle ansætte min smukke lille luder i stedet 😉

Skriv et svar

