Øjnene der ser mig, øjnene der ser ham

Det er over midnat nu, og vi har lige sagt Godnat ham og jeg, som vi plejer. Det er vores ritual.

Der er en del tanker, som vi har fået vendt i dag. Tanker der skaber ro, men samtidig også indleder til eftertænksomhed.

Han ser mig, når jeg gemmer på noget. Jeg kan ikke længere undgå hans søgende blikke efter svar.

Og jeg har svært ved at give ham svarene, selv når jeg kigger dybt indad og lader mine tanker svæve ud i intetheden.

Jeg savner hans dominerende blik, der omkranser hele mit væsen. Det blik der fortæller mig, at nu er jeg hans ejendom, og han agter at bruge mig, som han lyster. Det skaber en årvågen stemning af prøvelser, perversioner og fælles forståelse.

Et blik, der går dybt – helt ind i de mørkeste afkroge af mit perverterede sind. Blikket, der går lige igennem mig.

Det blik der lokker hemmelighederne frem af lyset. Blikket der former min seksualitet og vores samlede seksuelle udfoldelser sammen. Det flytter grænser. Det udfordrer og prøver tilliden mellem os.

Men samtidig savner jeg det blik, der fortæller mig,  at han elsker mig. Det varme,  rare og  trygge blik,  som han kan sende mig. Blikket hvor øjnene smiler til mig,  og efterlader min krop,  hjerte og sind forelsket og fyldt med ungpige-galskab.

Begge blik giver mig et lykkefuldt sind,  og jeg ville ikke være foruden nogen af disse blikke.

Jeg elsker ham.

One thought on “Øjnene der ser mig, øjnene der ser ham

Skriv et svar

