Kære lille luder

NB: I dette stykke, kan det ikke understreges nok, at vi udelukkende leger med mine tabuiserede fantasier, og at vi begge udefra har et sundt forhold til, hvad der er virkelighed, og hvad der er fantasi. At lege med sådanne fantasier er nyt for os begge – derfor tager vi det stille og roligt og i et tempo, som vi begge kan håndtere. Så ønsker jeg også at pointere, at jeg har et ganske normalt forhold til min biologiske far og at jeg elsker ham meget højt.  Ligeså har jeg heller ingen traumatiske oplevelser fra min barndom, som jeg slæber rundt på, og som dermed har skadet mig for resten af mit liv. – så fordomme og freudianske synspunkter vil jeg gerne frabede mig – tak.

Skærmbillede 2016-05-03 kl. 15.06.07

Kære far,
Vi har været meget priviligeret og set hinanden ofte på det sidste. Jeg nyder at kunne kalde mig din kæreste, din luder – kort sagt; din.

Tak fordi du giver mig muligheden for at vise mig, hvor dygtig jeg kan være for dig. Tak fordi du udfordrer mit sind, og mine grænser.

Jeg sidder lige nu, og er både overvældet og lykkelig for, at du vil lade en af mine fantasier opfylde. Faktisk kan jeg slet ikke fokusere overhovedet. Du har givet mig meget at tænke over. Jeg kan faktisk slet ikke stoppe med at smile.

Det er helt enormt spændende, grænseoverskridende, vidunderligt og liderligt, med den udvikling vi går igennem sammen lige nu.

Mit indre indeholder et samsurium af forventninger og følelser. Ikke bare forventninger til dig, men mest af alt forventninger til mig selv.

Jeg får flyvske tanker, mens jeg sidder her og kigger ud på vandet. Vinden kærtegner min lette kavalergang, og lader håret tilbage uordnet – ligesom du bedst kan lide det. Solen varmer min krop. Og jeg smiler.

– Gør far glad.
– vær en dygtig pige for far.
– vær en dygtig luder 《– vigtigst
– gør hvad far siger.

Det er skørt, dette her. Men jeg sidder og bliver en smule forfjamsket over at skrive alt dette offentligt.
For det er som om, at menneskerne omkring mig, kender min dybeste hemmelighed. Som om, jeg udstråler min forventningsglæde, til at være en en dygtig pige for dig, far.

Det er som om, at den glæde jeg udstråler, i forventningen du har til mig, skinner igennem.

Og jeg kan lide det, kan jeg. Jeg nyder, at folk kan se, når du er stolt af mig. At du værdsætter det, jeg gør for dig.

Jeg lover dig, far, at jeg vil gøre hvad du siger, så jeg kan være en dygtig lille luder for dig, som du stolt kan vise frem.

Derfor, vil din lille luder gerne takke ja til dit tilbud.

Kys,
Din lille luder

 

One thought on “Kære lille luder

Skriv et svar

