Reaktioner på tidligere tanker

Jeg er ikke en psykosadist, og du er ikke en slavinde, som ikke må sige fra.

Du skal ikke bare tage imod, fordi jeg ønsker det. Du skal tage imod, fordi du ønsker det.

Jeg vil have en kvinde, der kan reflektere over oplevelsen i nuet og efterfølgende. 

Det er ikke det han vil, og det er ikke den jeg er. Jeg skal kunne rumme den smerte, jeg får. Der venter potentielt dårlige oplevelser på den anden side af den mur. Og der skal vi ikke hen.

Det var tanker – men nu skal jeg på rette kurs igen.

Skriv et svar

